fredag 23. juli 2021

Julietopp og Huer

 Julietoppen har eg strikka ein gang før i ull/nylon-garn.
Eg toler ull, men eg reagerte på nylon i garnet, så den toppen fekk søster mi.
Det var i garn eg hadde farga og det gjorde eg denne gang og.
Hadde fått nye farger og nytt garn eg måtte testa, burgunderrød på rein merinoull.
Så langt er eg veldig fornøgd, håper bare garnet held seg godt i bruk.
Eg strikka den høgare i nakken og 3/4 lang arm, liker bedre det enn kort arm, 
og den kan brukast heile året.




Rumpelstilskin-sokker er det populært å strikka for tida.
Det er ein samstrikk på podcasten, To rette og en vrang, og eg måtte vera med på den.
Det er eit fint mønster som er enklere å strikka enn det ser ut.


Fleire huer til kreftsjuke har det og blitt innimellom.
Det er så godt å få brukt opp nøster som bare ligg der!


Det blomstrer fint i hagen for tida.


















3 kommentarer:

  1. Nydelige strømper og sommertopp du har laget, fine mønstre og farver du velger, flinke du :) fortsatt god sommer Wenche, herlige blomster rundt deg :)

    SvarSlett
  2. Sukk, luene skulle jeg jo også nevne da, du strikker jo bare så jevnt og pent, heldige de som får disse.

    SvarSlett