søndag 20. juni 2021

Favorittgenser

 På nettbutikken, Garnuniverset, hadde dei tilbud på Angora/Merinogarn, og då blei det handel.
Eg hadde tenkt å strikka topp til meg sjølv, men syntes fargen, som heiter Midnattsblå, var for mørk.
Den er mykje mørkere enn på bilde.
Då blei det genser til gubben i staden. 
Garn til mønsterfargane fann eg i lageret mitt.
Mønsteret, Favorittgenser, var i boka, Inspirerende Norske Strikkemønstre, 
og den hadde eg i hylla. Genseren blei perfekt til han!



*

For tida blir det mindre strikking. 
Nokre huer er det blitt innimellom, men dei får eg ta med neste gang.
Eg broderer på bunadskjorte til barnebarnet vårt, må nytta sommarlyset.
Og så spinn eg litt. Det er kjekt å variera på arbeida.


*

Ønsker alle som ser innom ein fin sommar.






2 kommentarer:

  1. Den genseren var bare så fin!! Du er dyktig strikkerske! Lykka til sømmen! Imponert! God sommer videre!

    SvarSlett
  2. Takk, det sama til deg😊

    SvarSlett