torsdag 31. desember 2020

Amanda-prosjekt

I år har eg nesten bare strikka med garn fra garnlageret mitt.
Eg handla litt når me var på tur i sommar og i høst på Telespinn,
og eg har fylt på med litt sokkegarn. Men elles har det gått fra lageret.
Podcasten, Indigo i Grønn, har ein samstrikk på å strikka til Amandaprosjektet.
Og sidan eg hadde rester og enkle nøster av babygarn liggande,
passa det godt å vera med på den. Det er godt å få brukt opp garnet til noko fornuftig.
Eg har strikka 6 sett med hua og sokkar og eit teppe med hua som står til.
Nå strikker eg eit teppe til, men det blir ikkje ferdig i år.







*


*
Eit sitteunderlag i rester av Fritidsgarn, strikka eg før jul




*

Då var me kome til siste dagen i 2020. Det har vore eit rart og annerleis år, 
men me har vore heldig så lang og fått vore friske.
Nyttårsafta blir ikkje som me hadde tenkt, ser ut som me blir alleina, men det skal gå bra.
Me får håpa det nye året blir betre.
Ønsker alle som ser innom her eit godt nytt år!








 

3 kommentarer:

  1. Dertne og fine småplagg-- nydelige tepper ! Monge tankar om detta året som snart renner ut! Godt me ikkje veit, kva Nytt År vil bringa - men har vona om betringar! Ha fin kveld - helsa J!

    SvarSlett
  2. Først, godt nytt år 😉sent men godt. Du verden for en produksjon da, så fine nydelige ting til barna - du e så flink, omtenksom og dyktig 🙂 flott garn lager du også. Fortsatt god helg 💐

    SvarSlett