onsdag 19. juli 2017

Vividteppe

I sommar har eg endeleg gjort ferdig Vividteppe mitt.
Dei siste rutene sydde eg faktisk samen på nordnorge-turen.
Planen var at teppe skulle vera i campingvogna, 
men eg blir ikkje fortrolig med fargane.
Garnet er Kauni flerfarga, og det var farger som blei ein overrraskelse,
og det var ikkje positivt. Det er sånn som skjer når du handler på nett...
Kankje teppe blir ein gave eller ein gevinst?







Mønster, Vividteppe
Kaunigarn, 678 gr
Pinne nr 4
*

Når eg strikker, liker eg å høyra på strikkepodcast.
Det er ein amerikansk som heiter Littlebean and me 
som eg har høyrt på sidan ho starta.
I ei trekning ho hadde, var eg så heldig å vinna.
Blant mange ting eg fekk, var det eit nydeleg hespe garn ho har farga,
det er ho veldig flink til. 



*

I dag ser det ut som me endeleg får ein smak av sommar.
Det er sol og fint, så det blir strikking på terrassen, herleg!
Håper dokke og har ein fin dag!








5 kommentarer:

  1. Det var et nydelig teppe du har laget.
    Fargene var perfekte sammen. Ha en fin sommer.

    SvarSlett
  2. Du så lekkert det ble! Nydelig strikka og pent montert sammen! Smaken er som baken..... som man veit!! Så gøy å vinna då? Herlig sommarblogg frå deg - eg likar!!

    SvarSlett
  3. Åååh noe så skjønt da! Wenche, kjære snille du, det er jo bare helt lekkert! :) du er bare så flink! Kan jeg spørre hvor du har fått i dette mønsteret? Dette falt jeg pladask for, kjempelekkert altså :) og grattis, alltid gøy å vinne :)

    SvarSlett
  4. Så kjekt å lesa at teppet ditt er ferdig, synest det er nydelig! Og fargane er fine, har jo sett det i virkeligheita eg.
    Vinnarlukke har du og, den premien får du glede av.
    Og dagen min er flott, sitte på ei caming i Briançon og nyte sola, håper dåke får mange solrike strikkedagar!

    SvarSlett
  5. Fantastisk fint teppe! Ha en herlig lørdagskveld!

    SvarSlett