torsdag 27. juli 2017

Babyteppe, Norsk Sommer

Tilfeldig kom eg over ein samstrikk på Raverly.
Det var teppe, Norsk Sommer, av Torirot Design.
Eg melde meg på, teppe var perfekt å strikka av restegarn, det har eg plenty av!
Garn eg har farga sjølv fekk eg og brukt.
Synes det er eit veldig fint mønster, det er reine blomsterenga.
Det var veldig spennande å strikka dette teppe, bare ei mønster til,
bare ei mønster til..., eg blei heilt hekta!
Og me strikker med bare to fager om gangen, eg lærte nokre nye tips her og.
Eg er godt fornøgd med resultatet, og nå tenker eg på om eg skal starta på eit til.
Det er passe stort til å slenga over fanget, det treng ikkje vera til baby.
Mitt blei 115 cm i diameter.
Fristen er 1. okt, så det er ennå ikkje for seint å delta.



Div restegarn, mest Ask og Opal
450 gr. Pinne nr. 3,5

*

Takk for dokke ser innom her, fortsatt god sommar!




5 kommentarer:

  1. Det var et lekkert teppe og
    nydelig mønster. Fargene var veldig fine sammen.
    Det var en riktig fin blomstereng.

    SvarSlett
  2. "gå mann"! så lekkert. Venta på bloggen din med detta. Tjuvkikka på Ravelry. Skulle likt å strikka slikt, men orker ikkje binde meg opp til along. Har for mykje jobb og andre ting utenom.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, takk! Det viktigaste er å kosa seg meg strikketøyet😉

      Slett
  3. Kjempefint teppe. Du og Linda frister med dette. Det er langt oppe på lista over ting jeg har lyst til å strikke.

    SvarSlett
  4. Nok et nydelig, flott teppe fra deg :) Du er bare så flink Wenche

    SvarSlett