søndag 4. august 2013

Feriestrikk

Då var me heima igjen etter 3 herlege veker ferie.
Det meste av tida har me vore på hytta, 
men me hadde ein tur til Hermon Høyfjellshotell nokre dagar.
Skikkelg godt å få god mat servert, både for kropp og sjel.
Me hadde det veldig kjekt saman med to vennepar.

Dei to siste vekene har me hatt varmt og flott vær,
det er mange år sia me har hatt det så fint i ferien.
Men det slutta av med skikkeleg torden og regn!

Men strikketøyet har ikkje hatt ferie.
Det er med kor eg enn er, til og med i båten. 
Når mannen min fisker, strikker eg ;)
Eg har ikkje fått alt ferdig, men ein kjole til Snuppa vår
og nokre kluter kan eg visa fram.


Mønster: Viking Design, str 4 år.
Garn, Viking Milk & Honey, 205 gr
Pinne nr 2,5 og 3




Mønster: Bittami
Garn: Mandarin petit, 140 gr
           Tuva, 50 gr
Pinne nr 3

3 kommentarer:

  1. Så skjønn kjole!!! Og klutar, i fine fargar. Syns eg ser deg i båten - og smile over synet :)

    SvarSlett
  2. Wow, du verden, så mye fint du lager altså, nydelige håndarbeider, også så herlige fine farver :) kjempeflink du :)

    SvarSlett
  3. Nydelig skjønn kjole! Og som alltid så pent utført arbeid!!

    SvarSlett