tirsdag 9. juli 2013

Ut på tur :)

Søndag var me og mine foreldre på ein kjekke kjøretur.
Me kjørte om Oltedal, og der er det to butikker med garn.
Gjestal sitt garnutsalg hadde pynta flaggstengene sine :)



og inngangen :)



Manfolka var beint fram tolmodige den dagen,
og eg fekk god tid til garnkjøp!


Merilla er eit nytt bekjentskap, eit tynt og mjukt garn.
Gleder meg til å strikka sjal av det!


Den andre garnbutikken hadde Viking-garn.
Det eg har prøvd fra den kanten, har igrunnen skuffa,
men eg skal gi dei ein sjanse til ;)
Bomullsgarn med melkefiber såg og kjentes så bra ut.
Det skulle vera godt til klutar og, så nå skal det prøvast.

*

I dag har eg vore i byen (Stavanger).
Der traff eg ei dame eg ikkje har sett på 3 år,
og me hadde ein koseleg dag. 
Luksus å ha ein heil dag i byen uten å springa ærend, bare kos ;)
Me gjekk ein tur i Gamle Stavanger,
der blomstra det så frodig.



Det blei heller ingen garnhandel i dag ;)

*

Eg har meld meg på ein mysterie sjalstrikking.
Blei frista av Garnhekta, ho hadde lagt ut link og då var det veldig enkelt!
Men om det blir enkelt å strikka, det er eg ikkje sikker på.
Oppskrifta er sjølvsagt på engelsk,
og allerede nå er det någe eg lure på...
Ja, ja, eg må i alle fall prøva, så får me sjå koss det går.












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar