fredag 7. desember 2012

Sokker til liten og stor

Snuppå hadde bruk for fleire par sokker,
og då strikker mormor, vet du :)
Det er bare blitt et par ennå, resten får vente til etter jul.
 
 
Ein ung mann gjorde meg ein tjeneste,
og han ville ikkje ha noko for det.
Eg veit at mor hans kan ikkje strikke lenger,
og han er glad i strikka sokker, så då blir det ein liten julepresang.
(kanskje med litt anna oppi og ;)
 

 
Dei fleste lyslyktene eg laga, blei selde på julemessa.
Eg har to små igjen i lilla, så i dag hekla eg meg et større.
 
 
Tenk, då er det fredag igjen, vekene fyk!
I kveld skal me på julebord, gleder meg til god julemat.
 
Ønsker alle som ser innom her ei god helg, kos dokke :)

 

 

 


1 kommentar:

  1. Kjekke sokker du har strikket.
    Alltid kjekt å strikke gaver til dem som setter pris på slikt arbeid :D
    Fin lyslykt du har heklet også. Flott at du fikk solgt av dem på messen!

    SvarSlett