torsdag 3. oktober 2019

På Vottekjøret

I fjor kjøpte eg den flotte boka, Selbuvotter.
Eg har ikkje strikka noko fra den før og tenkte det var på tide nå.
Eg har satt samen forskjellige mønster i votten,
og resultatet blei eg godt fornøgd med.
Men eg har sikkert strikka 3 votter til samen, 
det blei ein del opprekking og tilpassing!
Garnet er Ask fra Hillesvåg, strikka på pinne 3.


Fleire par tova votter har eg og strikka.
Eit i herrestørreslse som blei gitt bort i bursdagspresang.
Og 5 par barnevotter har eg strikka av rester av garn som eg har farga.
Dei skal eg ha med på messe eg skal vera med på i helga, der eg skal selga farga garn.



*
Tidlegare i haust kom me over nokre flotte kantareller.
Mange var så store som handa mi, har aldri sett dei så store før!
Det er ei 10 liters bøtte me har henta, så størrelsen viser på bilde.



Fleire flotte sopp såg me og, men dei blei ikkje plukka!






6 kommentarer:

  1. Koser meg med blogglesing. Fine bilder og ikkje minst, fine vottar!! Nydelig utført arbeid av deg!

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg kom over Meldalskofta-innlegget da jeg søkte på kofter. Jeg er ute etter akkurat en slik kofte. Kunne du tenke deg å strikke denne til meg, og hva vil det i så fall koste? Mvh Lene Sand, 91848362 (du kan gjerne svare på SMS eller e-post hvis mulig).

    SvarSlett
  3. Så koselig å lese blogg igjen, så lenge siden jeg har gjort det. Du lager så mye fint Wenche, nydelige votter og småstrikk. Håper det står bra til med deg, god helg og takk for titten :)

    SvarSlett
  4. Rigmor Svendsen Volden26. oktober 2019 kl. 11:30

    Ser det ble stående unknown som avsender, men det er meg, Rigmor :)

    SvarSlett
  5. Takk, Rigmor, det går bra her. God helg til deg og.

    SvarSlett