torsdag 23. mai 2019

Småjobber

I det siste har det blitt småstrikk på meg.
Mor hadde ein jumper på gang, 
men det blei vanskeleg med mønsteret når det skulle aukast og fellast.
Ho hadde strikka bolen når eg overtok, og eg har strikka resten.
Den er i str 2 år og garnet er Merinoull.



I fjor strikka eg meg ein topp i garn som eg farga.
Eg har ikkje vore fornøgd med armhola, dei var alt for vide.
Nå har eg strikka 3/4 armar på den.
Det er det eg liker best, så nå skal den bli meir brukt.




Eit sokkepar i tynt Fabelgarn er det og blitt.
Eg fekk eit sokkemønster på garnbutikken Fortuna,
og eg har brukt deler av den.
Ei venninne har snart bursdag og ho skal få dei i presang.






1 kommentar:

  1. Lekker genser. Og toppen blei også fin! Du får det så fint til, strikkearbeidene dine!

    SvarSlett