tirsdag 19. mars 2019

Babykjole

Niesa til mannen min fekk ei lita jente, 
og då fekk eg lyst til å strikka kjole til henne.
Eg fann ei fin mønster i eit gammalt babyhefte til Dale,
men eg hadde ikkje rette garnet.
I hylla mi fann eg Viking Alpakka Silke som eg satte i gang med.
Det garnet er tjukkere, og eg la opp til liten størrelse,
men kjolen blei større enn eg hadde tenkt, den er sikkert 1-2 år.
Er den for stor til å gi i sengmat, det blir lenge til den kan brukast??
Eg må kanskje strikka ein ny, skal alltid finna ei jente som kan bruka denne.


Eit par sokkar til maen har vore på pinnane ei stund.
Det er greit å ta med seg som reise - ventestrikk.



Det er vår i solveggen, desse krokusane er nesten avblomstra alt.





2 kommentarer:

  1. ÅÅå, men den kjolen var nå søt da. Eg tenker at det vil bli godt mottatt med eit plagg barnet kan vokse seg til. Ofta får dei så mykje smått som dei ikkje får brukt.

    SvarSlett
  2. Så søt kjolen du har strikket. Nydelig mønster.
    God lørdagskveld og riktig god søndag.
    Hilsen til deg.

    SvarSlett