fredag 23. februar 2018

Kjole til Lillesøster

Denne kjolen er enkel å strikka og den er fin på.
Den kan brukast lenge, starta som kjole, 
så tunika og vest til slutt då bærestykket er veldig elastisk.
Kjolen er gitt bort i sengmat til ei lita prinsesse.
Har strikka den i strørrelse 1 år.





Litt restestrikk har det og blitt. Hadde eit lite nøste igjen av Cashmere garnet
som eg strikka Across the Pond sjalet i. (klikk på navnet viss du vil sjå det)
Eg fekk akkurat nok til eit par pulsvanter, hadde 30 cm igjen av tråden!
Det garnet er det mjukaste som finst, deileg å ha rundt halsen!



Av ein rest av Malabrigo garnet eg strikka Snowmelt-shawl i, strikka eg eit pannebånd.
Det lyse prikkete garnet er ein rest av noko eg farga sjølv.



Kjole til Lillesøster, 
Sandnes Baby Merino, 112 gr
Pinne 3

Pulsvanter, Cashmere, 16 gr
Pannebånd, Malabrigo 20 gr

*

Det er eit herleg vær me har for tida, her er snø og sol.
Nå skal eg gå ein tur og nyta det. 
Takk til dokke som er trufaste gjester her,
set stor pris på ei helsing fra dokke!
Ha ei fin helg!





5 kommentarer:

  1. Bare så nydelig, alt du lager :) så pent et håndarbeid att...

    SvarSlett
  2. min kommentar, forsvant igjen..... akk ja. I alle fall hadde eg og gitt positiv respons på alt du lager. Den kjolen har eg og strikka ein gong. Den er veldig kjekk å lage og lang brukstid!

    SvarSlett
  3. Heldig lita tulle som kan bruke denne fine kjolen, fine pulsvantar og panneband du har strikka og. Så kreativ og nøyaktig i alt du gjer. 😊

    SvarSlett
  4. En liten søt sak, nå fikk jeg lyst å strikke barnetøy ! klem fra beth

    SvarSlett
  5. Flotte ting du har strikket, alltid gøy når garnet rekker akkurat... Ha en fin uke hos deg, Happy Knitting!

    SvarSlett