tirsdag 21. november 2017

Hals, Hua og Pulsvanter

Det er spennande å sjå korleis dei forskjellige 
fargeteknikker blir når det strikkes opp.
Halsen, Zuzu`s Petals, er strikka av garn som er farga 
med knute på hespelen og i fleire fargebad.
Hua er ein kombinasjon med det garnet og eit einsfaga garn, strikka i dobbel tråd.
Hua heiter Lue i en fei.
Dei to para med pulsvarmere er eit av kvar teknikk.
Garnet er eit herleg og lett lammeull, mjukt og godt.
Fargen er burgunderrød, ikkje lett å få rett farge på bilder.






Det blir spennande om det er nokon interresse for det farga garnet mitt på julemessa.
Kanskje eg må strikka opp alt sjølv..., då har eg jobb ei stund!!
Ja ja, det får eg veta i helga...



Den første julemessa er over og det blei eit flott resultat der.
Mitt siste bidrag der var 4 par herresokker til.



Sjølvfarga Lammeull, 190 gr
Sokkegarn, 514 gr




2 kommentarer:

  1. Utruleg lekkert sett, må eg seie! Du skal vete at hadde eg vore på messa der - så villeg eg kjøpt dei to hespene på hjørna mot høgre. Enten dei med lilla, eller dei med "blåbrunehvit"-tonar. Men, mykje lekkert garn, ja. Vonar de får godt salg av gode sokkar og alt som er! Tvi tvi!!

    SvarSlett
  2. ÅÅh, for et syn, det bordet med hespene dine, gosh! Eia var jeg der :) kjempeflott sett du har strikket Wenche - du er søren meg så dreven og flink du att..... som en godtebutikk bloggen din denne gangen ;) god helg til deg, adventsklem på vei :)

    SvarSlett