lørdag 9. januar 2016

Babykjole

Denne kjolen har tatt si tid sjølv om den er liten.
Sist helg, 1. nyttårsdag, reiste me inn til hytta,
og eg hadde store planar om å strikka mykje på kjolen.
Men den som reiste fra garnet, var meg!
Eg fekk strikka borda nede og så langt det første lilla nøste rakk.
Heldigvis hadde eg lesestoff med meg, så eg kosa meg for det.
Størrelsen på kjolen er 10-12 mnd, så ein skulle tru det var fort gjort.
Men det var mykje montering, alle kanter er strikka med brettekant og sydd opp.
Eg prøvd å strikka kanten opp, men då viste kanten på retta og det var ikkje fint.
Det passer bedre å gjera det på bukser.
Eg brukte garn eg hadde liggande, synes den blei søt.
Dette er og sengmat til ein nabo som har fått ei lita jente.





Det har vore kjekt å strikka smått etter alle dei store koftene,
men nå har eg enda ei kofte på pinnane. Det er ein bestilling.

Mønster, Viking Garn 1105
Garn, Viking Alpakka Silk og litt Mirasol, 200 gr
Pinne 2,5 og 3


6 kommentarer:

  1. så fin kjole du har strikka. Er så enig i at det ikkje alltid er dei små plagga som er raskast å strikka, men så gjer du nydelig arbeid.

    Så koselig å lesa ein blogg frå deg no på nyåret. Ønskjer deg eit riktig godt nytt år!

    SvarSlett
  2. Skikkelig fin! Og absolutt arbeid! Enig med at det er kjekt med slikt smått innimellom. Røper du navn på kofta og fargevalg?? Alltid kjekt å lesa blogg, koser meg.

    SvarSlett
  3. Den var nydelig, delikat farge! Happy Knitting!

    SvarSlett
  4. Så skjønn den var :) kjempesøt altså, alltid nydelig arbeid fra deg :) godt nytt år forresten :)

    SvarSlett
  5. En veldig søt kjole du har strikket.
    Det er alltid koselig å titte på bloggen
    din, for du har så mye fint.
    En fin dag til deg.

    SvarSlett