tirsdag 29. oktober 2013

Alpelue...

Alpelue, tam eller beret, det er mange navn på denne lua.
Eg har vore med på ein along med Zirkona, denne gang var det alpelue.
Me fekk oppskrift på lua som Kari delte med seg,
 og eit tomt diagram som me skulle tegna mønster i sjølv.
Det er veldig kjekt med ein utfordring, eg lager ikkje ofte mønster til det eg strikker.
Etter ei tid med blyant og viskelær, blei dette resultatet til slutt.




Det er sikkert fleire som har sett at eg er glad i hjerter,
og denne lua blei ganske hjerteleg.
Eg har brukt tre forskjellege sorter garn,
Blå/grå melert Fantasy, lys blå Drops alpakka og lys syrin Dale babyull.
Størrelsen blei fin, passer til meg, men eg og hua går ikkje så godt isamen!

Garn, 54 gr
Pinne nr. 2,5 og 3

*

Til julemessa har eg strikka to par herresokkar og 
to bokmerke til.



Garn, Sportsragg, 142 og 142 gr
Pinne nr. 3,5

Garn, mini-Duett. 8 gr
Pinne nr. 2    
*
Eg har fått mange koselege kommentarer i det siste, tusen takk!!
Setter stor pris på det, kjekt når dokke liker det eg lager :)

Ha ein fin kveld!



3 kommentarer:

  1. Klart me(g) like det du lage --- det er jo så flott og forsegjordt! Digge hjerter i lua og bittesmå sokkar. Lykke til med messer og salg/utlodning!

    SvarSlett
  2. Flott lue! Det er da tilfredstillende å lage mønster sjøl, særlig når resultatet blir så fint som dette.
    Flotte sokker og bokmerker óg. Knallidé.

    SvarSlett
  3. Kjekke sokker og artige bokmerker :)
    Og tam'en din ble aldeles nydelig!
    Synes det var et stilrent og flott mønster med lekre farger!

    SvarSlett