fredag 20. september 2013

Genser nr 2

Endeleg har eg fått montert genseren som blei feil,
eg har strikka den med feil pinnestørrelse!
Den blei lagt til side, og eg strikka ein ny. 
Du kan lesa om tabben min HER
Denne genseren blir gevinst på julemessa sin basar,
eg var glad eg slapp å rekka opp!


Genseren er mjuk og deilig i garnet Hexa, fra Du store alpakka.
Den er strikka med dobbelt garn.

Mønster, Du store alpakka
Garn, Hexa, 758 gr
Pinne nr 8


Sokkar er og greit å ha til salgs på julemessa.
Var fornøgd med fargane i dette On line garnet, og sokkane blei tynne og lette.
To mønster-rapporter i sokken blei str.38, og begge blei like. (det liker eg )

Garn, On line, 52 gr
Pinne nr 3

4 kommentarer:

  1. Eg fekk kjenna på den genseren - og har endå følelsen i fingra kor mjuk den ville bli! Nydeleg fin gevinst! Enig med deg i at når sokkagarnet danne så tydelig mønster - så er det greit at dei blir like.

    SvarSlett
  2. Genseren blei flott den, og kem skulle tru at den er "feilstrikka"? Halsen såg så fint ut, har du gjort nåke ekstra hokus-pokus der?

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, det er bare rillestrikk rundt halsen og, ingen hokus-pokus ;)

      Slett
  3. Vil nesten tro at det ble litt bedre "hold" i denne genseren :) Flott ble den i alle fall!
    Sier som Vrangmaska -pent arbeide med halskanten.
    Fine sokker også. Og ekstra fint når de blir like :)

    SvarSlett