tirsdag 6. november 2012

Lyslykter

Nå for tida handler det bare om julemessa,
det er siste innspurt då den går av stabelen  16. og 17. nov.
Fleire foreninger går saman
og lager til ei stor julemesse til inntekt for misjonen.
Der selger me heimebaka lefser, kråtekaker og småkaker,
grønsaker og frukt, bøker og masse handarbeid.
Det er basar med mange flotte gevister.
Ei mannsforening lager gevinster i tre,
i år har dei blant anna laga ei lekehytte.
Og det er og åresalg med trekning av mindre gevinster.
 
Eg putler på med nokre småting.
Det går mot advent med raske skritt,
så då måtte det bli lyslykter i lilla ;)
 
 
 
Eg har laga nokre lyslykter tidlegare og,
legg inn bilder av dei her.
 
 
 
 
 
Eg liker å Bruke Bomull Sport garnet.
Det er blankt og fint til lykter.
Eg har ingen oppskrift, dei er hekla etter mitt eget hode.
Starter i bunnen med fastmasker i bakre lmbue,
og fortsetter oppover med stavgrupper.
Nå gjenstår det å sjå om dei feld i smak.
 
Ha ein fin dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


1 kommentar:

  1. En flott samling lyslykter!
    Veldig fint pyntet :)
    Lykke til med julemessen/ basaren!
    Hørtes supert ut med lekehytte!!!

    SvarSlett