mandag 27. januar 2014

Manfolksokker

Eg fekk eit hint om at ein svigerson hadde bruk for sokker.
Det måtte eg gjera noko med, og det har blitt 2 par.
Eit blått i Gjestal Sportsragg, det er mjukt og fint.
Det andre paret er i Ola garn, eit stivere sokkegarn, men slitesterkt.


Gjestal Sportsragg, 136 gr
Ola, 114 gr
Pinne nr 3.5

Garn til neste kofte er i hus, så nå er det bare å finna fram pinnane.
Det er koksgrå og lys grå Sandnes mini Alpakka.


Nå skal eg ha meg ein liten husmorferie hjå datter vår.
Det bles godt, liten storm på fjorden og eg skal reisa med ferje, gruer meg!
Vurderer om eg heller skal kjøre rundt...

Ha ei fin veke!

2 kommentarer:

  1. ..og at det er en nyttig ting kan ingen komme fra! Godt å sjå at andre strikkar slike trauste lubbar også. Eg har eit par i Ola Raggegarn på pinanne nå, og er ganske nøgd. Hakket mjukare enn ein del andre raggegarn.

    SvarSlett
  2. Kjekke strikkelabber!
    Jeg opplever at venner og bekjente er glade for å få slike enkle, gode labber i gaver :)
    Var forresten også fine tøfler du viste i forrige blogg ;)

    SvarSlett