fredag 26. april 2013

Småstrikk

Det er det eg driver med for tida, småstrikk.
Eit dokkesett til minste dokka eg har.
 Dokka er godt brukt og det er den jentene liker best å leka med.
Den har nesten ikkje klær, og då må eg gjera noko med det ;)



Eit par grytekluter har eg og strikka, det blir den sorten eg liker å bruka.
Mannen seier det er dei beste, dei er tjukke og gode.


Småstrikk kan vera så mangt. Sjekk denne linken
Så smått kan ikkje eg strikka, er imponert over at det går an!!

I dag var eg på matbutikken og handla og måtte bort i hylla for garn,
dei har forskjellig Viking-garn.
Eg bare måtte ha desse to nøstene. 
Nesten alle mine farger er
 samla i same nøste! Fine??? Det heiter Nordlys.
Rette farger er litt mørkere og djupare.


God helg!


Babyull, 35 gr
Pinne 3

Bommull sport, 119 gr
pinne 3,5









1 kommentar:

  1. Veldig gode grytekluter du har strikket!!
    Og søtt dukketøy... :)
    Nordlysgarnet har nydelige farger! Blir spennende å se hva du får ut av nøstene ;)

    SvarSlett