tirsdag 30. juli 2019

Feriestrikk

Me har vore på tur med campingvogna i to veker.
Då har det blitt litt strikking, både i bilen og på kveldane.
Først blei det eit Elise-skjørt til eit barnebarn, eit enkelt og fint mønster.
Ho er veldig sensitiv for ull, det klør!
Så eg har strikka skjørtet i Viking Bamboo, eit veldig mjukt garn.



For eit par år sidan vant eg garn på ein amerikansk podcast.
Det er håndfarga merinogarn med glitter i.
Eg synes Løvlisjalet er så fint på fasong og det er enkelt å strikka,
og du kan strikka så langt garnet rekk.
På løvkanten brukte eg ein rest, og det blei akkurat for lite!
Eg for i kjellaren når eg kom heim og farga ein hespel Arwetta,
Det blei ganske bra på fargen, så eg fekk gjort det ferdig.




Eg strikker litt i bilen og, men då må det vera så enkelt at eg slepp å sjå på hendene.
Då går det bra og eg får nytta nokre timar me sit i bilen.
Det blei akkurat 3 klutar, felte av den siste ein time før me var heima!
Eg liker store klutar og strikker alltid opp heile nøstet.


I år har eg prøvd å handle minst muleg garn, men når me er på tur
må eg ha nokre nøster souvernirgarn!
I Sverige i ein bokhandel av alle ting, fann eg eit viskose/lingarn
som heiter Lilly, det er eit Jarbo garn. I Halden i ein stor garnbutikk
blei det Finull og sokkegarn.



Me hadde ein fin tur med fint vær nesten heile tida.
I Halden fekk me oppleva Allsang på Grensen, kjempekjekt!











2 kommentarer:

  1. Fint å sjå feriebloggen din, Wenche. Leser og koser meg! Du har jammen strikka mykje fint. God sommer videre!

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har fått laget i ferien!
    Kan tenke meg det var kjekt med allsang på grensen 😃

    SvarSlett