tirsdag 12. mars 2019

Foss Genser - Samstrikk

Det går i kofter og gensere for tida og det liker eg.
Eg farger i ein ny garntjukkelse i lammeull og hadde bruk for ein modell.
Det er greit å vita kor mykje garn ein treng til eit plagg.
Garnbutikken Fortuna har ein samstrikk på genseren Foss,
mønsteret ligg gratis på Filcolana.dk.
Eg synes den genseren er veldig fin, og eg liker å strikka striper.
Blei godt fore\nøgd med dei duse grønfargarne,
dei passa godt til mønsteret. 
Det er ikkje alltid at rundfelling passer så godt på meg,
men denne genseren hadde fin passform.
Veldig greit å sleppa montering!!



Det er ikkje for seint å vera med på samstrikken om nokon får lyst til det,
den varer ut april, så det er god tid.
Gruppa finn du på Ravelry, og navnet er Garnbutikken Fortuna.
Dei har og ein podcast på Youtube under same navn.
Det er mor og datter som driv garnbutikk.
Anbefaler å sjå den, dei strikker mykje fint og har ein fin humor seg imellom,
og dei snakker norsk.

1 kommentar:

  1. Sååå lekker! Du strikker så fine plagg! God helg!

    SvarSlett