søndag 8. april 2018

Bellakjole

Denne påsken hadde eg planar om å strikka mykje.
Me var på hytta og hadde det stilt og roleg.
Men det blei mykje ferie fra strikkinga og, det var rett og slett godt å ta det roleg.
Men eg strikka ein kjole str. 4 år, Bellakjole av Lene Holme Samsøe.
Den har ligge her ei veke og mangla knapp og hempe, det fiksa eg i dag.
Garnet er lammeull som eg har farga sjølv, og den skal vera med på messa. 




Av ein rest farga shetlandsull, strikka eg eit par babyvotter.



Bellakjole, Barneklær på pinne 3,5
Farga lammeull, 134 gr
Pinne 3,5

Votter, Shetlandsull, 16 gr

*

I veka som kjem får eg koseleg besøk.
Då skal eg prøva meg på noko nytt, nemleg å spinna.
.Eg fekk ein pose ull rett fra sauen i dag, og litt av den har eg vaska.
Det blir spennande om eg får det til, har lenge hatt lyst til å læra å spinna.






6 kommentarer:

  1. Nydelig kjole du har strikka, fine vottar og.
    Reknar med du får besøk i veka når du skal spinne. Kos dåke mykje 😘

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk; Åshild! Bare dumt du ikkje kunne vera med,får prøva snart igjen! Fortsatt god tur!

      Slett
  2. Bellakjolen er blitt ein klassiker for meg - heilt" topp ten" design! Kosa deg med spinnville dager- he he. Trur eg blir floge på veggen her!

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper du får det til å komma neste gang!

      Slett
  3. Nydelig farge du har fått på garnet til Bellakjolen!
    Og så må jeg jo få takke for kjempekoselige dager med rokk og ull❣️

    SvarSlett
  4. Takk for nokre flotte dagar, Sølvi, du er ein god læremeister👍

    SvarSlett