tirsdag 6. mars 2018

Dalvik Genser

Denne genseren var rask å strikka.
Har brukt Karisma og Rubin, det meste hadde eg i lageret mitt.
Mønsteret fann eg hjå Drops.
Genseren er ein forsinka 30-års gave. Håper bare den passer.




Det er snart tid for basar i forreninga vår.
Dette settet med hua og pulsvanter går til basaren.
Garnet er Dale alpakka, mjukt og godt.
Mønsteret til hua fann eg i eit blad.



Dalvik Genser, Drops
Karisma og Rubin, 583 gr
Pinne 3,5 og 4

Dale Alpakka, 90 gr
*

I dag har eg hatt besøk av eit barnebarn.
Han var uheldig og fekk ei reile i hode, heldigvis går det bra.
Me måtte finna på noko og me har kosa oss med å farga garn.
Han har farga sitt eige garn, det skulle vera turkis og rosa!
 Mormor skal strikka og tova votter til han.







3 kommentarer:

  1. Så fint garn dåke har farga, kjekt å gjera slike ting saman. Flott genser du har strikka. Heldige dei som kan vinna slike flotte gevinstar som dei du lagar 😍

    SvarSlett
  2. Går unna på med stadig fine strikkaplagg hos deg! Garnet dåke har farga, er bare heilt lekkert. Veldig kjekt å gjere slikt ilag.

    SvarSlett
  3. Det garnet dere har laget var jo bare sååå fresht og fint, lekker farve :) og den genseren der ser bare kjempegod ut, riktig sånn kosgenser ser det ut som, og Karisma og Rubin = herlig garn :) ønsker deg god helg når du kommer dit hen ;)

    SvarSlett