onsdag 16. november 2016

Genser + Bukse

Det er ikkje alltid lett å finna fine jumprar til guttar,
men denne synes eg var fin, og så hadde eg rette fargane i lageret mitt.
Mønsteret var i det nye heftet fra Du Store Alpakka.
I staden for isydde armar, strikka eg raglanfelling.
Det er så mykje raskare og herleg å sleppa montering.


  
Tøffe ugleknappar pynter opp.



Det var nok garn til ei bukse og.
Fargen er lys blå, ikkje grå. Størrelsen på settet er 4 år.
Buksa har eg gått ut fra Hjertebuksa i Klompelompe boka.
Desse skal i kassen til julemessa.



Smart garn, Jumper, 276 gr
                    Bukse, 219 gr

4 kommentarer:

  1. Eit flott sett!

    Er så enig med deg i at raglan er betre enn isydde armar. Det gir betre bevegelse og fyller mindre under jakkane.

    SvarSlett
  2. Men dette ble bra. De unge liker slike basisplagg !

    SvarSlett
  3. Der var eg heime att med min pc. (Farta litt i helga =) Har jo sett bloggen din, men synes det er så bale å skrive frå mobil. Kjempefine og gode plagg du har spøta! Raglan er genial løsning!

    SvarSlett
  4. Så skjønt og herlig sett du har laget - dette vil nok bli masse brukt, godt og varmt er det også :) kos å les bloggene dine wenche, så lager du så mye fint. Raglan er kjekt, og pent - helt enig

    SvarSlett