torsdag 11. oktober 2012

Mormor og de åtte ungene :)

I dag er eg blitt mormor til ei nydelig jente :)
Eg har bare sett bilde av henne ennå, men ho var skjønn.
Det er like fantastisk kvar gong, er livets dessert å få banebarn!
Det var barnebarn nr 8, så morfaren erter med mormor og de 8 ungene :))

Fekk lov å dele bilde med dokke.

http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/545828_10151241844296815_1472989094_n.jpg
I sist veke var me på hytta.
Eg la opp til ein kjørepose til babyen til Monica, datter vår.
Men innimellom koste eg meg med litt småstrikk og.
Pannebånda er strikka i Eskimo og
pulsvarmerene er i Embla og Ida garn.
Mønsteret til årsteppe-lappene denne måneden var et nydeleg hullmønster,
og det brukte eg i det lilla paret.


Årsteppe er et prosjekt ei gruppe på Trådsnella har saman.
Ei superflink dame har laga mønster til lappane,
og dei deler ho med oss i gruppa.
Me strikker to lapper i måneden, og det går over et år.
Ingen blir like, det blir et flott og unikt teppe.
Eg skal nok vise bilder etter kvart.


4 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med åttende barnebarn!!!
    Flotte småstrikk-arbeider :)

    SvarSlett
  2. Gratulera frå meg og- så herleg ho er!! Og skal seie du finner utav det med bloggen din! Toppers!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med eit nytt barnebarn! Alltid stas å verta Besteforeldre. Flotte strikkearbeider du viser oss og.

    SvarSlett