lørdag 21. september 2019

Skjørt og Topp

Det er blitt sjeldnare med blogginnlegg herfra,
så nå har eg to plagg ferdige.
Først strikka eg ein topp eg fann i Sandneshefte nr 1806, stripetopp,
men uten striper. Det er 3. toppen eg strikker fra det heftet.
Garnet kjøpte eg i Sverige på turen i sommar, Lilly garn - viskose/lin.
Eg styrte litt med den toppen. Garnet var så ulikt farga i nøstene, 
så eg rekte opp ein del under armane 2 ganger. 
Strikka vekselvis med to nøster, og det blei bedre.
Den er strikka ovenfra og ned.
Så blei armen for vid og eg rekte opp igjen. Har strikka armane 3/4 lange, eg liker det best.
Den blei veldig vid rundt halsen, så eg strikka på ein I-cord for å strame den inn,
og det fungerte fint. Toppen blei bra til slutt.
Fargen er militærgrønn.


Har lenge hatt lyst til ¨å strikka meg eit skjørt, og nå blei det, endeleg.
På Drops sine gratismønstre fann eg oppskrift på Belle Skjørt.
Det blei veldig vidt, så det og måtte eg rekka opp ein del igjen.
Det blei til at eg strikka minste størrelsen, og det blei bra til meg.







4 kommentarer:

  1. God kveld og tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min! :-) Planten heter 'Hagehortensia' og dem kommer i mange forskjellige farger, jeg synes min blå er så fin, den blomstrer veldig lenge.... ha en fin kveld hos deg og Happy Knitting!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for svar! Har aldri sett den type hortensia, veldig fin.

      Slett
  2. Glemte helt å si at det var flotte plagg du har strikket, for en jobb!

    SvarSlett
  3. Kledelige plagg, rett og slett!

    SvarSlett