onsdag 3. oktober 2018

Sinnasaugenser


Bloggen er ikkje blitt prioritert i det siste, men her er ein oppdatering.
Eg har rekt opp rundfellinga på Flora-toppen eg blogga om sist og strikka ny.
Det blei mykje betre, den passer meg perfekt nå!
Du kan sjå bilder HER

*
Sinnasaugenseren synes eg er kjekk å strikka, liker striper!
Denne gang har eg strikka den i str. 3 år.
Har brukt tynt merinogarn som eg har farga.
Eg skal på ei messe med garnet mitt, og genseren skal vera med som modell.
Hovedfargen er grønn.




 Småplagg har eg strikka innimellom, nokre skal med på messer.
Maen treng nye sokkar og klutar er greit å strikka på biltur.






Eg har strikka meir, men det får komma i neste blogg.

Ønsker dokke alle gode haustdagar.
Nå er det tid for å finna fram strikkakleda, er litt godt det og!



4 kommentarer:

  1. Så fine ting du strikkar, Wenche! Du ligg ikkje på latsida ser eg. Og garnet du har farga er flott i sinnasaugenseren. Lukke til med 😍messesalget

    SvarSlett
  2. Kjempefine arbeid -- som du strikker, jevnt og trutt!!! Hausten er ei god tid for strikking og hygge! Digger fluesoppane - men, berre som "eyecandy" - hahaha

    SvarSlett
  3. Ja, det er riktig Wenche, pinner og garn NÅ :-)))
    Herlige du har strikket... super genser... fantastisk sokker -
    ullsokker selv laget er best - og lue med fletter er så fint.
    Deilig høstbildet... klem fra meg. God helg deg. Viola

    SvarSlett
  4. Åååh som du strikker Wenche, bare lekkert, også så pent et arbeid :) takk for super inspirasjon

    SvarSlett