mandag 20. februar 2017

Frydkofte

Eg kan ikkje skryta på meg heile denne kofta, berre halve ;-)
Mor har strikka armar og bol og 
eg har strikka rundfellinga med mønsteret og montert.
Kofta er i str. 10 år, den er strikka rundt, 
så eg har klyppa den opp og sydd på stolpane.
Det arbeidet liker eg ikkje, men det må til.
Synes eg fann fine knappar, prikken over ien.
Garnet er Tynn Merino fra Sandnes.



Vottane, Kakaovotten, er og endeleg ferdige. Eg fekk tak i garn i Stavanger,
og fargen er heilt lik. Det er Ask garn fra Hillsvåg.
Vil du lesa meir om desse og tabben eg gjorde, kan du gå inn HER


Kakaovotten
Hifa Ask, 63 gr
Pinne 2,5 og 3



5 kommentarer:

  1. Så greit samarbeid då -- og resultat var jo kjempefin kofte/jakke. Bra at du fekk ferdig dei fine vottane.

    SvarSlett
  2. Flott trøye de har strikka i fellesskap, må vera greit å dele oppgavene slik.
    Så bra du fekk tak i meir tråd og fekk gjort vottane ferdig, alt forflytte til å bli liggande som ufo.

    SvarSlett
  3. Det var en kjempefin kofte du har strikket og vottene var nydelige de også.

    SvarSlett
  4. Helt nydelig arbeid. Hva heter fargene i jakken ?

    SvarSlett
  5. Helt nydelig arbeid. Hva heter fargene i jakken ?

    SvarSlett