lørdag 31. desember 2016

Ein utfordring

Eg har lenge snakka om at eg har lyst til å læra og spinna.
Problemet er at her er ingen kurs, og eg kjenner ingen som spinn.
Ikkje har eg hatt rokk heller, men har tenkt på handtein.
Kan dokke gissa kva eg fekk av mannen min til jul?
Jo, nemleg ein rokk!!
Det var uventa, og nå har eg ein utfordring i 2017,
eg må prøva om eg kan få det til å spinna.
Godt me har youtube ;)


*

Takk til alle som er innom her og les mine skriblerier!
Håper me "sees" i 2017, og eg set stor pris på nokre ord fra deg.

Eit rektig Godt og Kreativt Nytt År ønsker eg deg!



4 kommentarer:

  1. Så flott gave!! Du må ta kontakt med svigerinne S - detta kan ho vett du! Men, trur nok du kjem langt med google og youtube!! Ha riktig Godt Nyttår! Skjønn bukett du har der.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med rokk. Den kan du få mye glede av. Du finner mye på you tube, men aller best er å snakke med en som kan. Kan hende noen gamle i nærheten kan hjelpe deg i gang.
    Lykke til. Spent på å se resultat.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med rokk. Den kan du få mye glede av. Du finner mye på you tube, men aller best er å snakke med en som kan. Kan hende noen gamle i nærheten kan hjelpe deg i gang.
    Lykke til. Spent på å se resultat.

    SvarSlett
  4. Nydelig rokk, både bruksgjenstand og til pynt den. Nevenyttig som du er får du nok dreis på spinninga.

    Riktig godt nytt år, skal nok sjå innom bloggen din. Synes det er så kjekt å lesa det du deler.

    SvarSlett