onsdag 9. desember 2015

Ka'ana Shawlette - nr 2

Då var det andre Ka'ana sjalet ferdig, det er raskt og kjekt å strikka.
Dette skal til ei dame som har bestilt det.
Eg har i grunnen strikka 3 stk, men har ingen sjølv,
så ein gang må det bli eit til meg og. 
Synes det er passe stort, eg liker ikkje når det blir for mykje rundt halsen.

Mønsteret finnes på Raverly, og det er gratis.
HER kan du finna det.







Mønster, Ka,ana Shawlette
Garn, Drops Baby Alpaca Silk, 105 gr
Pinne nr. 3,5



Tusen takk for koselege kommentarer på dei siste innlegga mine!
Setter stor pris på dei!


Ha ei fortsatt god adventstid!

3 kommentarer:

  1. For et nydelig sjal. Gjett om jeg er er glad
    og gleder meg til sjalet skal komme!!
    Du er flink og rask til å strikke og så strikker
    du så fint!!

    SvarSlett
  2. Dei er fristande lekkert sjal. Skal prøve å huske/ notere meg det

    SvarSlett
  3. Åååå så fint ! :-)
    Mangler dessverre tålmodighet
    til engelsk oppskrift.

    SvarSlett