mandag 31. mars 2014

Strikking i sola :)

Eg skulle jo montera kofta, men så kom det fine været.
Då blei det heller strikking på noko småtteri i sola.
Først gjorde eg ferdig eit par sokkar som eg har hatt til gå-bort-strikk.


Dei er svarte, ikkje grå, og garnet heiter Fjell sokkegarn fra Hifa.
Det er det verste garnet eg nokon gang har vore borti!
Snakk om hampetråd, det var så stivt og fælt å strikka med
at det garnet kjøper eg aldri meir. 
Kjøpte det på nettet, så eg fekk ikkje kjenna på det før eg handla.

Fjell sokkegarn, Hifa, 149 gr
Pinne 3,5

Ein klut er grei å strikka mens eg er på besøk ;)


Garn: Mor Aase, 49 gr
Pinne nr 3,5

Eg fekk bestilling på eit par tøfler, og dei blei ferdige i dag.


Garn, Silja, 48 gr
Pinne nr 3,5
*

Men eg har begynt på monteringa av kofta i dag.
Fekk sydd alle maskinsømmane og maska samen skuldrene.
Det fine veret har me fremdeles, så fort går det ikkje.
Sola må nytast, det er så herleg!

I går gjekk me ein god tur og tok middagen ute.
Gubben diska opp med egg og bacon :)
(og sprer klær og posar utover ;)



Flott utsikt mot Stavanger.

*

Ønsker alle ein fin og solrik kveld :)





5 kommentarer:

  1. Fine labbar vart det no i alle fall! Eg har ikkje strikka i dette garnet, synest det kjennes stivt ut og så er det ikkje superwash. Til labbar synes eg superwash er bra. Fin klut du har strikka, ja slike arbeid egnar seg godt når ein er saman med andre.

    Nydelige naturbilder og koselig med mat ute i det fri. Ønskjer deg ei ny finversveke og lukke til med innspurten med monteringa av trøya du held på med.

    SvarSlett
  2. Åh ja, så enig ang Fjell, for jeg også best det på nett, og så stivt og hardt et garn har jeg aldri strikket med - jeg rakk opp hele strømpa, klarte ikke. Har begynt på nytt men rakk opp igjen. Men vet du, tror nesten jeg skal gå opp i pinnestørrelse - selv om jeg ikke liker så tykke pinner - og strikk sitteunderlag og tov det, for det blir sikkert tykt i toving dette tenker jeg. En god klut du har laget ser jeg, og de labbene ser herlig ut :) ønsker deg fine vårdager Wenche

    SvarSlett
  3. Selv om jeg liker Hifa-garn veldig godt, er jeg helt enig med dere andre her. Fjell er fryktelig stivt og hardt garn!
    Men det ble nå flotte labber lell, Wenche! Håper de blir mykere etter hvert... Jeg har strikket sokker til mannen i dette garnet, og han har ikke klaget så langt..
    Flott klut og flotte tøfler også. Du gjør nå alltid så pent arbeid!
    Koselige turbilder!

    SvarSlett
  4. Lett å legge store ting til side og ta fatt på noen småting isteden, kjenner meg igjen der, fine ting du har strikket og flott tur, håper været holder når vi kommer hjem også! god helg til deg!

    SvarSlett
  5. Liker godt å få tips ang. sokkegarnet Fjell. Har forstått at det er "kortreist" garn- og skal bli mjukare i vask - men, kva veit eg??? Har ikkje testa detta garnet. Har kjøpt derimot Ask og Embla - samt superwash garn til Kvikklunsj-lua. No er regnet kome her og me trekke nok inn med spøtet. I alle fall godt å få sola så lenge! Velkomen igjen - frå min kant ;)
    OG--- alltid fine arbeid frå strikkepinnane dine, Wenche!

    SvarSlett