tirsdag 20. september 2016

Farging og Strikk

Ei helg hadde eg koseleg besøk av barnebarnet,
og me var heilt alleina - me hadde jentehelg, sa ho ;)
Då måtte me jo finna på noko og eg fann fram garn og farger.
Jenta fekk bestemma farger, blått og lilla med litt rosa, 
og så satte me i gang og farga garn til ei hua som ho skulle få.
Me brukte konditorfarger.


Det var spennande å sjå kossen garnet blei.


Ho var og fann ein dusk som ho ville ha på hua.
Det rosa ville ikkje koma fram på bilde, men det er litt ros prikkar her og der.


Og med ein hekla blomst med ei ugle i, så blei jenta veldig fornøgd.


Selvfarga merinoull og
litt Alpakkaull, 60 gr
Pinne 3,5
*

Det er tida for marknader nå på høsten.
Her har me ei som heiter Frukt og Lakse festival.
Der sel dei både mat og håndtverk.
Eg gløymer å ta bilder, men eg snopa meg ei garnbolle, 
Har lenge ønska meg det.


På Dyrsku'n i Seljord var me og, har sjøvsagt ingen bilder...
Men der kjøpte eg ei strikkebok av Gerd Auestad.
Der var så mange flotte mønstrar på jakker, 
ho hadde stilt ut modeller av dei fleste i boka.
Anbefaler denne boka!



*
Eit sokkepar av restegarn til gubben, det minker på restene.


Robust og Labbetuss garn, 117 gr
Pinne 3,5




3 kommentarer:

  1. For et morsomt og innholdsrikt blogginnlegg. Kos med jentehelg. Kjempemorsomt å se garn og lue. Du må da være supereffektiv. Garnet måtte jo nødvendigvis bli tørt før det kunne strikkes. Flott lue.
    Sånn bolle er jeg på jakt etter også.

    SvarSlett
  2. Takk for koseleg kommentar :) Hua blei strikka nokre dagar seinare, som du seier så måtte garnet bli tørt ;)

    SvarSlett
  3. gøy å gjøre slikt ilag!! Stilig lua vart! Artig med garnbolla. Skal bli kjekt å sjå kva du skal "strikke i vei" med.

    SvarSlett